יום רביעי, 17 ביולי 2013

איקאה האקינג בחדר הילדים

איקאה האקינג זה תחביב מצוין. ועכשיו - בימי החופש הארוכים והחמים, אפשר לנצל את הזמן "לטפל" ברהיט איקאה ותיק או כזה שקצת נמאס ממנו, ולתת לו טאץ' עליז ומיוחד. בפוסט זה בחרתי להתמקד ברעיונות נהדרים לחדר הילדים:

כוורות Expedit - פוגשים אותן על שלל הווריאציות שלהן בכל כך הרבה בתים בישראל...
הנה דרך נהדרת להפוך את הדגם הקטן לבית בובות שימושי, ומה שהכי נפלא פה בעיני 
הוא שבעצם אין צורך לטפל ברהיט עצמו, אלא רק בקיר עליו הוא נשען.
ואם לא מתאים לכם להתעסק עם טפטים והדבקות, נסו לצייר את קווי המתאר עם
וואשי טייפ, שיורד מהקיר בקלות ואינו משאיר סימן.



שרפרפי Mammut המתוקים זוכים לכרית מקורית וחמודה, שקל לקנות או להכין לבד.
הגמדים הקטנים ישמחו לארח ולהתארח למסיבת תה עליזה...



עוד רעיון מקסים לאותו שרפרף בדיוק



ולטובת מי שיודע להפעיל מכונת תפירה - כסוי משענת מהיפים שראיתי.
זה יכול להיות פרויקט נהדר לחידוש סביבת העבודה לקראת שנת הלימודים.



שידה מתוקה בסגנון רטרו כובש, מי היה מאמין שהיא בכלל מאיקאה?
טפטים, צבע ודבק עושים את ההבדל



פשוט, יפה ושימושי מאוד - תחתיות סירים משעם מכוסים בד הופכים ללוח מודעות טרנדי



 בד של איקאה יכול לשמש כמשטח צביעה שלא נגמר. ציור עם טושים כביסים,
כביסה במכונה, ואפשר להתחיל מחדש.



כל כך מינימליסטי ופשוט, ועם זאת ממש יפה



אהילי נייר האורז המוכרים והטובים זוכים לטוויסט יפהפה ויצירתי 



מנורה חלומית לחדר של ילדה... גם גוף המנורה וגם האהיל עשויים ממוצרי איקאה



שידה מתוקה בעיצוב אישי



איזה רעיון כיפי! מחליפים את הפאנלים הקדמיים בלוח צבוע בצבע גיר.

כל כך פשוט ולא דורש כמעט כלי עבודה! אפילו אני הולכת לנסות 
(כי באמת יש לי את הרהיט הזה בבית :)


עיצוב יפה מהבלוג של איקאה - ציור בסגנון חופשי יוצר רהיט יוצא דופן ואישי מאוד לחדר הילדים



ולסיום - הודעה חשובה ומשמחת: השבוע נפתחה קבוצת פייסבוק של קוראי הבלוג
שכבר זוכה להמון אהבה וחברים חדשים. אם אתם אוהבים עיצוב, יצירה והשראה
(ברור שהתשובה חיובית - אתם הרי כאן :) ורוצים להיות חלק מקהילה אינטרנטית שוקקת 
ומפרגנת, ולקבל ולתת השראה על בסיס יומיומי, עם הרבה הפתעות, הטבות וחידושים 
כיפיים - אתם מוזמנים בשמחה להצטרף לקבוצה.

7 תגובות:

  1. רעיונות מקסימים , חבל שאין לי כבר ילדים קטנים
    אשמור עד שיגיעו הנכדים :)

    השבמחק
  2. נהדר!
    ואני שוברת את הראש על בית בובות......

    השבמחק
  3. לא הכרתי את הבד של איקאה - מקסים! אני מכירה ילד אחד שהיה ממש שמח לצבוע אותו...

    השבמחק
  4. פוסט מקסים ומעורר השראה בל הכבוד!!!

    השבמחק
  5. עוד פוסט מקסים, בא לי גם ללכת על המטבח!(:

    השבמחק
  6. רעיונות מצוינים!אהבתי במיוחד את בית הבובות בצילום הראשון.אשמח אם תבקרי בבלוג שלי. שרה

    השבמחק
  7. תודה על אוסף הרעיונות המקסימים

    השבמחק

אני מאוד מעריכה ואוהבת תגובות של קוראים. תודה לכם על ההשתתפות, האכפתיות, והמילים הטובות :)

פרק חדש בפודקאסט , אורחת: עדי הלמן

  לפני שנתיים וחצי איירתי את Adi Helman ביום החמישי בפרויקט הלוק היומי. בשבוע שעבר נפגשנו להקליט פרק של שעה בפודקאסט שלי ומצאנו את עצמנו בש...